Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zelosen är otroligt fin!Nya bandstift (tacka watchwear för som vanligt blixtleverans) så kan canvas flytta över till SM. Visst det var bra på zelos men ännu bättre här tycker jag. Så nu behöver Zelos nytt band…![]()
![]()
Får bli MN sålänge
Gillar skarpt. Lite mjukt intryck men på ett positivt sätt för mig iaf med de applicerade indexen med bullig 12 samt lite knubbiga visare.Någon på Reddit lyckades ta en skärmdump på Baltics kommande uppdatering av Aquascaphe, sidan lades tydligen ut av misstag i förtid.
![]()
För mig som gillar retro-inspirerad mer än ren retro så ser det bra ut. Men hade gärna sett den utan kronskydd.
Baltic själva lättar visst på skynket den 22:a.
![]()
New Aquascaphe MK2 - See you on September 22nd - Baltic Watches
We are pleased to announce a new Aquascaphe in the form of the Aquascaphe MK2. Eight new models will make their way to our divers' range this Monday, September 22nd at 4pm (Paris time). Deliveries will start mid-September.baltic-watches.com
Zelosen är otroligt fin!
Dra gärna ett PM när ( inte om ) du ska flippa![]()
Ligger den ute på K&S?Står i valet och kvalet över att dra scotchbrite över boetten…
Fördel: tror den blir coolare, mer karaktär!
Nackdel: jag gillar ju flippa. Men å andra sidan legat osåld länge så kanske spelar mindre roll ändå
![]()
Ligger den ute på K&S?
Ah ja kom på att jag sett annonsen, och varit/är lite sugen.Jepp…. (Sök Watchdives)
Nej, absolut inte. Jag föredrar cheap thrills for många dyrare men... ibland önskar jag att jag höll i pengen och väntade. Därför undrar jag, var inget illa ment.Måste en riktigt fin klocka vara en dyrare klocka? Eller av ett visst märke?![]()
Nej, absolut inte. Jag föredrar cheap thrills for många dyrare men... ibland önskar jag att jag höll i pengen och väntade. Därför undrar jag, var inget illa ment.
Jajamen, har fortfarande kvar minNär de släpptes tyckte jag inte helt om modellen men verkligen vuxit på mig, kul klocka! Min favorit är nog kolfiber som @M26 har/hade![]()
Mm är där själv nu. Precis fått barn och det blir jävligt svårt att motivera ev explorer eller seamaster texFörstod vad du mena. Jag kan tänka så med, tills jag inser jag ändå ägt klockor för den maxpeng jag är bekväm med just nu och flippat de lika fort med så vet inte om de var mer spännande för egen del
Kan däremot ångra jag inte köpte ex en Panerai/Planet ocean/submariner innan jag fick barn, då kunde jag prioritera mig själv (och sparandet) på ett annat sätt.
Har nog också samma tanke fast slår man ihop alla klockor man köpt under åren skulle en speedy inte vara omöjlig att köpa iställetMm är där själv nu. Precis fått barn och det blir jävligt svårt att motivera ev explorer eller seamaster texmen blir nog att lägga undan en liten peng iaf till framtiden. Dock måste jag ju ha nya seikon..gene kratzmodellen. Men.. cheap thrill, kanske kan flyga under radarn
Jajamen, har fortfarande kvar min
![]()
![]()
![]()
![]()
Tight i titanet är felBoderrys nya titanium kronografer med ST19 verk för strax över 3 lök känns riktigt tighta!
![]()
![]()
![]()