Tack, visst är det! Vit tavla och grått/svart/khaki gör sig finfint. Hade varit ännu bättre med deras svarta bezel men köper man beggat så kan man inte vara för kräsen.Jäkligt snygg färgkombination.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, visst är det! Vit tavla och grått/svart/khaki gör sig finfint. Hade varit ännu bättre med deras svarta bezel men köper man beggat så kan man inte vara för kräsen.Jäkligt snygg färgkombination.
Hamilton ligger ju i rätt prisklass och har några mysiga kronografer. Trevligt märke i mitt tycke.Är på jakt efter en present till mig själv. Letar kronograf, estetik i linje med Speedmaster. Dock finns inte budget till det, så letar alternativ. Tittat på Sinn 356, som verkar trevlig. Är det någon som några trevliga alternativ?
Krav: automatisk eller manuell.
Budget: max 30 000 kr.
Är det Watchdives variant?Blev med liten smidig homage från Ali tidigare i veckan
![]()
![]()
![]()
Blev med liten smidig homage från Ali tidigare i veckan
![]()
![]()
![]()
Tycker den är fin! Hade en ”liknande” (nåväl) många år sedan, bytte till ett bättre canvas som gjorde den gott!No-name handuppdragen troligen kinesisk. 44mm boett, 22mm armband. Varför köpte jag den här egentligen? Jag tror inte jag vågar lita på vattenskydd, annars är det ju en smidig liten beater.
![]()
Tycker den är fin! Hade en ”liknande” (nåväl) många år sedan, bytte till ett bättre canvas som gjorde den gott!
![]()
Fixar länk senare. Jag har haft 45mm men den var stor på mig. Denna är bra i size. MecaquartzDen var inte dum! Lust att länka? Sneglat på en liknande men avvaktat då den modellen var 45mm. Din ser lite nättare ut?
Ja det stämmerÄr det Watchdives variant?![]()
Här kommer länken till den butiken på Ali där jac köpte min.Den var inte dum! Lust att länka? Sneglat på en liknande men avvaktat då den modellen var 45mm. Din ser lite nättare ut?
Nej. Jag har en modern Fujitsubo som påminner om dimensionerna men är i titanium och automatiskt urverk. Mycket nöjd med size och allt. Den du länkar ser kul ut med.Nån i tråden som har/ har haft en sån här?