• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stowa

1965ek

Patek
2-Faktor
Vred upp den här idag.
6AC5D500-41D6-4B58-B525-3D8EC712CC48.jpeg
 

Kessler

Rolex
Trodde aldrig det skulle hända. Trodde det var en klocka jag ville behålla resten av livet. Men har knappt nåt klockintresse kvar så funderar på att sälja min Flieger verus i kanonskick om jag får rätt bud. Känns sorgligt så skriver här istället för att lägga upp en säljtråd om intresse finns då jag inte bestämt mig helt än.
 

Kessler

Rolex
Nya sportiga kronos på g, kommer i fler färger än den på bilden. Något jag stör mig på är att de har gamla loggan på dessa medan min Marine som skulle passa bättre med gamla loggan istället har den moderna. Hade varit bättre om det var tvärtom.

Nåväl. Gillar denna men för stor (44mm) och tjock (16mm men är ju en automatisk kronograf så) för min smak. Pris 2990 euro.
STOWA_NL_Tempora_Stahl.jpg
 
Senast ändrad:

Kessler

Rolex
Här vare livat... Märket har ju tappat en del cred sen Jörg (förra chefen) försvann och de flyttade osv. Men de gör ju fortfarande schyssta klockor. Är fortfarande sugen på en Verus 42 och upptäckte först nu att 42 har signerad krona, snyggt. Det har inte 40mm.

1000000952.jpg
 

D..S..

Cartier
Var håller alla Stowa-uren hus?
20240319_172016.jpg
Jag är ute i solen. La precis min på köp och sälj 😅
 
Topp