• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Strapcode Super Jubilee till SKX

Don limpio

Omega
2-Faktor
Pris
1SEK
Returpolicy
Självklart, hederssak
Bilder Skickat
  1. Ja
be80e0896f15497885eaf6361d6859a94254a349.jpg
Hej alla.
Har en Super Jubilee Miltat från Strapcode som passar till skx 007/009. Skicket är jättebra, mycket lite använd och alla länkbitar finns med. Ändlänkarna är solida och hela länken andas kvalité och tyngd. Jag vill gärna byta denna mot en Super Oyster eller en President-länk av god kvalité som funkar med SKX boetten. Viktigt att alla länkbitar finns med. Jag gillar "loose fit" på mina klockor. Bilden här nedan har jag tagit från nätet och är bara illustererande och inte på min länk. Min är just precis denna länken. Nya bilder skickar jag gärna om någon är intresserad. Jag är inte intresserad av att sälja länken utan är mest intresserad av att byta men är inte helt omöjlig. Jag kan också tänka mig att använda denna som dellikvid till ex en Armida A6 elle liknande. Kom gärna med förslag. Kanske har du en SARB som du vill bli av med ?
Tack för ett fint forum
be80e0896f15497885eaf6361d6859a94254a349.jpg
 
Topp