• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stulen seamaster

Davjoh91

Breitling
Hej igen ! Helt missat att uppdatera tråden.
I mitt fall så löste det sig rätt smidigt via min hemförsäkring tillslut. Fick hela summan som jag betalt för klockan tillbaka och allt jag behövde göra var att scanna in ett handskrivet kvitto från säljaren och mitt certifikat.
Har dock inte hört ett pip från polisen efter anmälningen, även fast jag hade en bra bild på förövaren och hotell personalen kände igen honom och hade en kopia på hans körkort! Men men...
Siktet inställt på en sub tills 25 årsdagen istället, så slutet gott kanske?
 
  • Like
Reactions: xTZ

xTZ

Cartier
Hej igen ! Helt missat att uppdatera tråden.
I mitt fall så löste det sig rätt smidigt via min hemförsäkring tillslut. Fick hela summan som jag betalt för klockan tillbaka och allt jag behövde göra var att scanna in ett handskrivet kvitto från säljaren och mitt certifikat.
Har dock inte hört ett pip från polisen efter anmälningen, även fast jag hade en bra bild på förövaren och hotell personalen kände igen honom och hade en kopia på hans körkort! Men men...
Siktet inställt på en sub tills 25 årsdagen istället, så slutet gott kanske?
Skönt att det löste sig och inte helt fel att sikta in dig på en sub! ;)
Dock illa att polisen inte kan göra mer men men... Är ju inte polis så dom vet nog bäst ;)
 
Topp