• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stulen Submariner

Jag misstänker att min Sub har blivit stulen på Sats Stureplan :( Få tror mig för att låset inte var uppbrutet men jag vägrar tro att jag glömt klockan på bänken i omklädningsrummet och sedan gått och tränat :( Det är referensnummer 114060.

Är det någon här som har fått sitt hänglås upplirkat och blivit bestulen men att låset ser helt orört ut?

Vänliga hälsningar
Per

Polare till mig som råkade ut för exakt samma tillvägagångssätt.
https://klocksnack.se/threads/stulen-rolex-datejust-116234-20-9-2017.80144/

Jättetråkigt! Tyvärr inte första gången man hör om klockstölder på gym... hoppas fler och fler lär sig att aldrig lämna värdesaker i omklädningsrummet :(

Men... det finns ju små skåp för värdesaker ute i gymmet? De är säkert lika lätta att bryta sig in i men då det inte kan göras obemärkt ligger klockan mycket säkrare där.

När jag går på gymmet så har jag ibland dator, telefoner, klocka mm med mig. Tar med väskan in på gymmet och har den under uppsikt hela tiden när jag tränar. Under dusch försöker jag ha skåpet i sikte under de få minuter jag duschar, hur gör ni? går hem med alla grejer eller tex lämnar dem på jobbet när ni går på gymmet?
Gymmar hemma.
Har man plats och självdisciplin är det bästa investeringen någonsin. Bättre än en sub t o m. Slipper andras svett, risig musik, fotsvamp i dusch och att klåfingriga individer snor ens prylar.

Men riktigt riktigt trist när det händer.

Jag misstänker att min Sub har blivit stulen på Sats Stureplan :( Få tror mig för att låset inte var uppbrutet men jag vägrar tro att jag glömt klockan på bänken i omklädningsrummet och sedan gått och tränat :( Det är referensnummer 114060.

Är det någon här som har fått sitt hänglås upplirkat och blivit bestulen men att låset ser helt orört ut?

Vänliga hälsningar
Per
Beklagar verkligen. Surt som fan. Hoppas att det löser sig för dig och att försäkringen täcker iaf största delarna. Stå på dig! Lycka till, jag håller tummarna.

Vänliga hälsningar
Per

Så tråkigt! Hoppas att den på nåt sätt hittar tillbaka till dig. Kan dock vara värt att skriva ut serienumret här på klocksnack så det blir sökbart ifall den hamnar på marknaden.

Tillbaka
Topp