• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sub-c på Nato eller annat band, hiss eller diss?

JB007

Omega
Gillar den på nato, men länken åker ofta på snabbt igen. Vet man att det vankas hårt arbete brukar jag köra på nato.

Edit:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Gillar den på nato, men länken åker ofta på snabbt igen. Vet man att det vankas hårt arbete brukar jag köra på nato.

Edit:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Riktigt snygga och inspirerande bilder @Sundström
Hoppas det kommer mer av denna varan i tråden:)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Det är gött att varva med nato. Favoriten är vanligt grått på 116610.

De som anser att en SubC är en statuspryl och en sjuk lyxvara kommer givetvis svara att DU SKA SÄTTA PÅ LÄNKEN IGEN.
"Att sätta ett billigt nylonband på en dyr..." - fuck that.

En Submariner ska sitta på nato ibland, så är det bara. Och @JB007, tänk inte så mycket! Det ser bra ut. ;)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Kan tycka att det borde funka på nato men på en kvalitetsklocka behöver du en kvalitetsrem och jag misstänker att det där natot inte tillhör den kategori. Testat ett nice canvas? Det borde bli awesome.
Edit: inte först på bollen, men åsikten är densamma :)
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Är supernöjd med det rubber b jag införskaffade till min sub från Viggo på Nymans för några veckor sedan. Mycket bekvämt och känns hemma på en dykare. Rekommenderas!
2016-05-01 21.21.11.jpg
 
Topp