Ja helt rätt, ...får se hur det blir över en 10-20 års periodDet gör din till den ”vanliga” då den var i produktion 3x längre än den nuvarande hittills kommit upp i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja helt rätt, ...får se hur det blir över en 10-20 års periodDet gör din till den ”vanliga” då den var i produktion 3x längre än den nuvarande hittills kommit upp i
Det är nog inte helt osannolikt att den kommer byta nyans fler ggr, om man ser till första generationen Kermit. Dock föredrar jag nyansen på Gen I av 126610lv.Ja helt rätt, ...får se hur det blir över en 10-20 års period
Slog till på en starbucks häromdagen. Lokal gråhandlare (hade gärna köpt via AD, men.. i framtiden kanske). Väldigt
Den ser så cool ut, har däremot inte sett den i verkligheten, är den så "ljus" eller lurar bilden?SJ strular men klockan är glad
Grattis! Jag lyckades precis efter många trevliga besök och lite småköp senaste 8mån få beställa en 126610LN ,undrar hur lång lev tiden blir, ngn som vet?Knallade förbi lokala ADn för några veckor sedan. Väldigt nöjd.
Gissar på 1 år. Rolex har bumpat upp produktionen och intresset verkar ha svalnat lite... i värsta fall 2 år.Grattis! Jag lyckades precis efter många trevliga besök och lite småköp senaste 8mån få beställa en 126610LN ,undrar hur lång lev tiden blir, ngn som vet?
E-serie? Vet du från vilket år?
Uttagen -91 har jag för mig så E, möjligen X. Beroende på såklart.E-serie? Vet du från vilket år?
Ofan, härligt insert
När är den där ifrån?
1991, E serieNär är den där ifrån?