Roffe Persson
Silver
Blev det ingen försäljning ? Hur som hels, väldigt fin klocka.
Dagens - 14060M
FAN vad svårt det ska vara att bestämma sig för vilken som är FINAST 14060, eller 114060. Det känns som om man står och låter livet rinna bort medans man funderar (även om jag oavsett måste vänta åtminstone till juli, mest troligt, innan min beställda 114060 är färdig för upphämtning.
Men, ärligt, är det eg nåt att oroa sig för..? Om jag känner att den inte riktigt är för mig, så borde jag väl efter ett halvår av "fegt" finanvändande kunna sälja den utan någon märkbar förlust och investera pengarna i en lite äldre ref? Alt byta, med en peng emellan?
Ursäkta mitt rättänkande. Jag vet väl eg kanske svaret. Men jag är en nervigt själ, och behöver få veta andras åsikter och ev tips innan jag vågar handla. Iaf när det som här, är osäkert vilken jag utseendemässigt gillar bäst.
Annars, skiljer de mkt åt, som lyxbeater. Tål de en "smäll" båda två? Är länken på den äldre så pass MYCKET sämre än den nya, att det kan orsaka problem?
Hjälp mig, vad skiljer dem åt eg, bruksmässigt? Är det mkt jag bör tänka på om jag bestämmer mig för att införskaffa en sådan som Mållgan har, som jag "slipper" om jag köper en ny, förutom 5år av säkerhet i form av garanti..
Mvh Roffe