Är det en Mk1?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Mk1?
Detta är 116610LV från de sista produktionsåren (2019), allmänt känd som Hulken.Är det en Mk1?
Haha, jaha. Tavlan ser fortfarande svart ut på min telefon med mina gamla ögonDetta är 116610LV från de sista produktionsåren (2019), allmänt känd som Hulken.
Tycker barnhornen ser rejält rundade ut. Jämför med hur de ska se ut (stulna bilder från nätet)Börjar bli sugen på en sub. Främst 16610 jag kikat på. Vad tror bättre vetande om denna? Ser lite runt ut från sidorna. Men är för dålig på att avgöra hur en helt orörd ska se ut.![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med, dock va bilderna inte det bästa heller, mkt reflektioner och halvkass upplösning.Tycker barnhornen ser rejält rundade ut. Jämför med hur de ska se ut (stulna bilder från nätet)
![]()
![]()
Perfa.Tycker barnhornen ser rejält rundade ut. Jämför med hur de ska se ut (stulna bilder från nätet)
![]()
![]()
Grym!slutade med en 16610 från 2005.
![]()
Stort grattis! Samma serie som min.NOS 16610 V-serie från 2009 avplastad idag
Väldigt trevliga linjer på denna jämfört med 116610/126610
![]()
![]()
![]()
Stort grattis! Samma serie som min.Jag köpte min ny 2010, då flög de inte av hyllan.
Jag köpte den strax innan 116610 kom 2010 vilket jag är väldigt glad för. Jag betalade hela 37500 kr med rabatt.Nej det är ju såklart förståeligt när 116610 kom men nu såhär drygt 15 år senare så inser man att 16610 är the![]()
Jag köpte den strax innan 116610 kom 2010 vilket jag är väldigt glad för. Jag betalade hela 37500 kr med rabatt.![]()