Beställde från steel reef igår.Jag kör Steel Reef på min LV...borstad å fin inne i claspen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställde från steel reef igår.Jag kör Steel Reef på min LV...borstad å fin inne i claspen![]()
Jag medJag kör Steel Reef på min LV...borstad å fin inne i claspen![]()
Beställde från steel reef igår.![]()
Den gjorde susen för mig!Jag med![]()
Ja det fungerar bra även om man är lite sugen att testa deras Swift link eller vad dom nu kallar den.Den gjorde susen för mig!
Ja, den borde man testa kanske!Ja det fungerar bra även om man är lite sugen att testa deras Swift link eller vad dom nu kallar den.
Klart du ska ha en femsiffrig!Fasen nu får ni sluta posta så fina klockor. Jag får cravings efter femsiffrigt igen!![]()
Femsiffrigt är livetFasen nu får ni sluta posta så fina klockor. Jag får cravings efter femsiffrigt igen!![]()
Klart du ska ha en femsiffrig!![]()
Femsiffrigt är livet
![]()
Tungt liv. Tack för att du tar en för lagetJag får väl nöja mig med denna så länge.
![]()
Riktigt givande, bland det sjukaste jag sett i spam-väg...Jag tyckte jag bidrog med alltigenom givande inlägg. Det är heller inte jag som bestämt regeln om minst 50 inlägg innan man kan annonsera.
Jag servade denna för 9 år sedan så det börjar väl bli dags. Trycktestar dock inför varje sommar och senast för en vecka sedan.Submariner i sitt rätta element. Från gårdagens kvällsdopp!
En fråga till ni som är ute och doppar Submariner.![]()
Hur ofta lämnar ni in för trycktest? Täthetservice?
Intressant det där med trycktest. Tillverkarna är ytterst restriktiva med garanti gällande vattenskador.Jag servade denna för 9 år sedan så det börjar väl bli dags. Trycktestar dock inför varje sommar och senast för en vecka sedan.
Jag servade denna för 9 år sedan så det börjar väl bli dags. Trycktestar dock inför varje sommar och senast för en vecka sedan.
Du säljer den bra, blir riktigt sugen!!Dagens badbild! Kom igen, upp med fler Submariners som tar ett dopp.
![]()
Roligt att höra, tack! Kan verkligen rekommendera en 16610 om du inte redan haft? Jag köpte min 2010 och gillar den lika mycket fortfarande.Du säljer den bra, blir riktigt sugen!!![]()
Nej, tyvärr aldrig ägt någon men funderar skarpt på att införskaffa en!Roligt att höra, tack! Kan verkligen rekommendera en 16610 om du inte redan haft? Jag köpte min 2010 och gillar den lika mycket fortfarande.