• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

1000122758.webp

Jag vet inte om detta är rätt tråd men har en Rolex Sub 16803 och lämnat in på Bergströms för service. Tydligen behövdes det en större service och kostnadsförslaget hamnade på ca 24k. Är det bara att köra eller borde jag tänka en extra runda och eventuellt vända mig till icke AD för service? Hur viktigt är det med Rolex 2 års garanti etc?

Jag vet inte om detta är rätt tråd men har en Rolex Sub 16803 och lämnat in på Bergströms för service. Tydligen behövdes det en större service och kostnadsförslaget hamnade på ca 24k. Är det bara att köra eller borde jag tänka en extra runda och eventuellt vända mig till icke AD för service? Hur viktigt är det med Rolex 2 års garanti etc?
Låter som det behövs bytas delar? Icke AD (icke auktoriserad) kan ha svårt att få tag i dem.

Någon som har färsk insyn i väntetiderna på Sub hos svensk AD? Har stått i kö hos Nymans för en 124060 (sub, no date) i nästan ett år men de vill fortfarande inte ge ett ungefärligt leveransdatum. Har köpt en klocka tidigare hos dem i liknande prisklass.

Tillbaka
Topp