• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Subsec

SRBOT

Cartier
Köpt klocka av det lite dyrare snittet f2f av @Subsec . Supersmidig affär & en mycket trevlig herre! Varma rekommendationer från mig :)
 
Senast ändrad:

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag har köpt en Speedmaster 3861 F2F av @Subsec. Enkel och rak kommunikation innan affären gjorde att allt flöt på smidigt under ett kort och mycket trevligt möte.
Helt klart en GG som jag gärna gör affärer med igen. Rekommenderas 👍
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt på distans till mister @Subsec! En mycket trevlig och seriös KS:are, inga som helst konstigheter. En solklar goodguy som givetvis har mina varmaste rekommendationer! 👍🏼
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Har köpt länk av medlemmen på distans; snabbt, korrekt och trevligt rak igenom. Skulle inte tveka en sekund att göra affär med igen. GG 👍
 

tobb3

Omega
Köpte en Squale PVD, toppenaffär från början till slut. 100% seriös och 100% GG. Varmaste rekommendationerna⭐⭐⭐⭐⭐
 
Topp