• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Pris
300
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Suunto Bonanza!

Säljer av en massa Suuntoklockor jag samlat på mig genom åren. Generellt är de väldigt lite använda och i bra skick, en är helt oanvänd! Bilderna får agera del av beskrivningen.

Mer info om respektive klocka finns här: www.suunto.com/sv-se

Klockorna finns i Stockholm. Swish betalning endast. Inga byten. Pris exklusive frakt. Skickas endast på köparens ansvar och bekostnad.
Säljes endast till medlemmar med referenser.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller dra tillbaka annonsen.

Dra ett PM vid frågor eller fler bilder.

Referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/zorin.107997/#post-2858449


SÅLD! Suunto Spartan Trainer wrist HR (endast klocka + laddare)
Multisport GPS-klocka med färgskärm och vattentät till 50m. Pulsmätning direkt på handleden. Anpassningsbara sportlägen. GPS spårning med hastighet, takt och avstånd.


NU 300kr (nypris 2995kr)


IMG_5058.jpg


_________________________________

SÅLD! Suunto 9 Baro Titanium Ambassador Edition (Fullset)
Stryktålig multisportklocka med GPS, lång batteritid, barometer och pulsmätning på handleden.
Ambassador Edition med två armband (nato & gummi).

1900kr (nypris 8990kr)
IMG_5024.jpg

___________________________

SÅLD! Suunto 9 Baro + HR Belt (Fullset)
GPS-klocka för ultra- och långdistanslöpning med fantastisk batteritid, barometer och pulsmätning på handleden samt extra pulsbälte för exakta mätningar.
1500kr (nypris 5290kr)

IMG_5032.jpg

——————————


SÅLD! Suunto Ambit 2 black (endast klocka + laddare)
Integrerad GPS. Den har även kompass/navigering, hastighet, höjd, väderförhållanden samt funktioner för bland annat löpning, cykling och simning.

250kr

IMG_5055.jpg


______________________________

SÅLD! Suunto 7 white burgundy (Oanvänd, Fullset)
Smartklocka med fler än 70 sportlägen, pulsmätning på handleden, vattentät till 50m och kompatibel med b la Google Pay, Google Assistant, Google Fit, Google Play.
1000kr (nypris 3790kr)


IMG_5039.jpg


________________________

SÅLD! Suunto 7 sandstone rosegold (Fullset)
Smartklocka med fler än 70 sportlägen, pulsmätning på handleden, vattentät till 50m och kompatibel med b la Google Pay, Google Assistant, Google Fit, Google Play.
900kr (nypris 3790kr)

IMG_5047.jpg
 
Senast ändrad:
Topp