Avkomman efter att en Breitling våldtagit en AP RO...
Förresten..vilken märklig dykring! Spegelvänd..
tror det icke är en standarddykarring... uret är ju bara "waterproof" enligt baksidan. Säkert något syfte i kombination med UTC och GMT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avkomman efter att en Breitling våldtagit en AP RO...
Förresten..vilken märklig dykring! Spegelvänd..
tror det icke är en standarddykarring... uret är ju bara "waterproof" enligt baksidan. Säkert något syfte i kombination med UTC och GMT!
Nu kan jag inte se objektet pga jobbets firewalls, men bakvända dykarringar används som nerräkning inför starten i kappseglingar där det skjuts och flaggas i olika kombinationer beroende hur lång tid det är kvar till start.
Eric Tabarly är en legendarisk kappseglare som dog till havs 1998;
http://en.wikipedia.org/wiki/Éric_Tabarly
Huvudet på spiken Davvan, satan så cool! Lite synd på sizen bara, annars hårdare än Gud!
Det är du, 100%!...men är man estetiskt likvid?
Störtfräsig! Hade en på eBay som tyvärr glömde.jag älskar min tabarly klocka, 38mm med fint stålband. precis köpt ny bezel och urtavla för 200 euro, då min bezel var mycket sliten. hittade en i bra skick, 18k guld och väldigt snygg- hämtar ut den på onsdag då lägger jag upp en bild. underskattad serie, Eric Tabarly var kung.
![]()
![]()
![]()
aa jag hade också koll på den men den var ganska sliten... men billig. tror den gick för 6k men ingen klippte denStörtfräsig! Hade en på eBay som tyvärr glömde.
Don't fight it, låt Tabarly's själ omfamna dig. Skämt å sido, vet nån hur många han de facto designade för breitling? Alla var ju inte homeruns precis, men jag köper dykarstuket samtidigt som det blir lite Liberace med guld och kursiv helt plötsligt. Äh det är kul. Förresten om någon bor i Italien och vill tjäna 100€ så åk hem till Antimo Rodi och dansa på hans okben. Det ska bli kul å se vad han har packat ner åt mig, en trasig Toys r' Us klocka får man väl typ vara nöjd med. Godnatt!Me likey, ehuru en smula motvilligt. Fatta hur coolaste katten man hade varit på högstadiet med denna bad boy när det begav sig nittonhundraåttionånting.
Har du inte skaffat en snipooor?Störtfräsig! Hade en på eBay som tyvärr glömde.
Jo men glömde ladda när jag var i fjällen...Har du inte skaffat en snipooor?![]()
På Kaplans ? Det tror jag väl inte... Kanske ska passa på att gulda upp tjejens handleder, solbrända females i guld är mina gudinnor.En fejk Cartier då?
![]()
Jo, faktiskt.På Kaplans ? Det tror jag väl inte... Kanske ska passa på att gulda upp tjejens handleder, solbrända females i guld är mina gudinnor.