• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svenska rallyt

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fy fn vad de kör! :)

A0DF6F2B-941A-444A-B390-49E277F4428D-257-0000001F913B98CF_zpsa0d46836.jpg
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Sv: Svenska rallyt

Cool dinka på coolaste rallyt! Colins Crest is da shit. Jag har varit där två ggr. Absolut världsklass:grin:

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
 

jabla

Sarlacc
Ett av få tillfällen det är värt besväret att stå ute i kylan och vänta på något :)
Får tyvärr följa det hela på TV istället :(
BTV snyggt handledsshot.
 

Ricrob

Patek
Snyggt skjutet! Fast å andra sidan, du hade ju en stund på dig, för dom glider väl fram i ganska lugn mak vad jag har hört.. :mrgreen:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hallå alla!

3G i skogen är sådär=varit borta från KS hela helgen.

Att se rallyt på plats var bland det sjukaste jag sett. De kör så sanslöst fort att det inte går att beskriva.

Hade lite tur med den där bilden :D
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Fan vad kul! Har varit ett antal ggr på Svenska Rallyt med farsan. Senaste gången var nog tio år sedan när jag var runt 15.
Det är grymt kul att vara på plats och inse hur fort det verkligen går.

Dessa fransmän alltså...
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
easy rider skrev:
Fan vad kul! Har varit ett antal ggr på Svenska Rallyt med farsan. Senaste gången var nog tio år sedan när jag var runt 15.
Det är grymt kul att vara på plats och inse hur fort det verkligen går.

Dessa fransmän alltså...

Första gången för mig. Är fortfarande i chock. Hur i helv-tte kan man köra en bil i 200 blås på is genom en skog? Sjukt. :)

Ska även försöka komma ihåg hur franska män med namnet Sebastian kan köra bil innan jag jag nästa gång raljerar över baguetter, pinot noir eller ostar. :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
leben skrev:
Första gången för mig. Är fortfarande i chock. Hur i helv-tte kan man köra en bil i 200 blås på is genom en skog? Sjukt. :)

Ska även försöka komma ihåg hur franska män med namnet Sebastian kan köra bil innan jag jag nästa gång raljerar över baguetter, pinot noir eller ostar. :)

Det är helt sjukt. Det är ju svårt att ranka skicklighet med jag vete fan om inte rallyförare är de mest skickliga (galna) inom motorsporten. Som du säger, det är ju inga autostrador de åker på utan på is och grus i en skog.

Haha. Loeb har ju dominerat i nästan 10 år. Lägg gärna till att han är före detta gymnast ;)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
De mest galna inom motorsporten kör Isle of man TT. Det är MYCKET värre vågar jag påstå!

Men WRC förarna är otroliga skickliga och talangfulla. Inte ovanligt att de kan komma in i en ny motorsport och ligga på hög nivå efter en kort period!
Nån rallyförare testade F1 och var bara några få sekunder långsammare än Hamilton efter två dagar på träningen. Snacka om talang!
 
Topp