• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swiss Made AB?

paradis

Audemars
Har kollat på bandhornet noga nu och plockat av länken. Det verkar vara en liten böjning längst ut på nedre högra bandhornet. Otroligt svårt att avgöra och se utan att plocka av länken och fokusera på just det bandhornet. Jag tror dock inte att det är någon biggie, det syns knappt och jag har svårt att se att det påverkar hållfasthet på boett eller bandhorn. Annonsen kommer att uppdateras med nytt pris och info om bandhornet. Otroligt tråkigt att Stene kommer med detta i efterhand.

Det går knappt att se, vet man inte , så ser man inte, för att det finns inget att se .På med original armband ock saken fixat.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
@Stene13 dags att krypa fram nu och tala ut om detta, du har lite att klargöra anser nog jag.

Fråga till @Zed , köpte du av stene?

Till övriga: jag har inte haft med @Zed att göra men har bara hört gott om honom som säljare samt köpare.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Vilken vändning!

@Stene13 annonsbilder är inte så tydliga, men kan ni andra se att bandhornet var böjd även då?
I så fall är det riktigt roligt att klaga på sin egna klocka, haha...
 
Topp