• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TÄVLING TÄVLING TÄVLING!

image.jpg

Nu har jag skakat om lådj*veln i 5 minuter och dragit upp en lapp.

image.jpg

Grattis Sjobedan till vinsten :D
Vill även tacka alla här för att ni gör KS till vad det är, ett grymt skönt forum :) Det kommer fler tävlingar, kanske redan vid 600-inlägg hahaha störd som man är :p

PMa mig din adress så postar jag det snarast! Om du inte vill ha det så drar vi en till lapp :pirate:

image.jpg

Vill även tacka alla här för att ni gör KS till vad det är, ett grymt skönt forum :) Det kommer fler tävlingar, kanske redan vid 600-inlägg hahaha störd som man är :p

PMa mig din adress så postar jag det snarast! Om du inte vill ha det så drar vi en till lapp :pirate:

woho! Det ska bæras med stolthet! :) PM kommer! :)

Dagar med många øverraskelser! Fick veta att jag och sambon ska bli 3 i september! :D

image.jpg

Mycket seriöst genomförd tävling!:D

idag kom brevet! Tyvärr så verkar det som att någon på posten har tagit friheten att sprätta upp en liten del på kuvertet och på så vis pillat ut armbandet. Tråkigt. Men sånt är livet!

Det är trots allt tanken som räknas Micce :)

Nä men vad i helvete! Har hört om historier där paket öppnats men ett armband?! Hör med posten om det ramlat ut omedvetet, har tyvärr inga fler armband :/

Tillbaka
Topp