Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollade av "gillade" samt inlägg först men släppte paragrafryttarstilen ganska omgåendehar du tråkigt?
varför har en del namn prickar?
500 är inget litet tal om man jämför med t.ex 250, grattis!
Nu har jag skakat om lådj*veln i 5 minuter och dragit upp en lapp.
![]()
Grattis Sjobedan till vinsten
Vill även tacka alla här för att ni gör KS till vad det är, ett grymt skönt forumDet kommer fler tävlingar, kanske redan vid 600-inlägg hahaha störd som man är
PMa mig din adress så postar jag det snarast! Om du inte vill ha det så drar vi en till lapp![]()
Stort Grattis!!! Helt obeskrivlig det där, nu snackar vi inga inlägg längre utan helt andra nivåerwoho! Det ska bæras med stolthet!PM kommer!
Dagar med många øverraskelser! Fick veta att jag och sambon ska bli 3 i september!![]()
Stort Grattis!!! Helt obeskrivlig det där, nu snackar vi inga inlägg längre utan helt andra nivåer![]()
Nu har jag skakat om lådj*veln i 5 minuter och dragit upp en lapp.
![]()
Grattis Sjobedan till vinsten
Vill även tacka alla här för att ni gör KS till vad det är, ett grymt skönt forumDet kommer fler tävlingar, kanske redan vid 600-inlägg hahaha störd som man är
PMa mig din adress så postar jag det snarast! Om du inte vill ha det så drar vi en till lapp![]()
Stort grattis, all lycka till erwoho! Det ska bæras med stolthet!PM kommer!
Dagar med många øverraskelser! Fick veta att jag och sambon ska bli 3 i september!![]()
Stort grattis x2!![]()
Senn blir jag lite fundersam över vad en Sjöbeta är för något![]()
Tack!Stort grattis, all lycka till er![]()
Precis!Tänkte du på användar namnet?![]()
Det är användarnamnet på jobb. Tre första i efternamnet (ska vara ett Ö) och de tre första i förnamnet.Precis!![]()