• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tävling med Black Badger Straps!

En parafras på ett känt filmcitat.

"Badgers? We don't need no stinking badgers! Have a cuddle with this boar instead!"

Want to see some crazy road rage?
Try to tell our "badger", that he is a wild boar.

Please don't talk about love tonight
Please don't talk about sweet love
Please don't talk about being true
And all the trouble we've been through
Ah, please don't talk about all of the plans
We had for fixin' this broken romance
We want to go where the people dance
We want some action
We want to live
Action, we got so much to give
We want to give it
We want to get some too
Ooooh, we love the nightlife
We got to boogie
Oooohweeeeeeeeee

All right, då kör vi!
BlackBadger skulle själv kunnat utropa vinnarna, men i och med att jag initierade tävlingen får jag väl ta och avsluta den också. :)

Från BlackBadger :

My first prize is: klockodile !! ("Fast grävling är gott, vill vi även i år slå ett slag för hjulskinkan!")

My second prize is: Hubbatix !! ("Efter Försvarets senaste nedskärningar blev presentationen av den nya Galten3000 något av en besvikelse.")

A huge congrats to the two winners, and a big sincere thank you to the Klocksnack community for welcoming me onboard so nicely. We'll be in touch with the winners immediately and sort out the prizes. GRATTIS!!!!

Pow! Vann JAG!? Tack tack tack:). Gud va sköj! Fast jag bara har Seikos att visa upp? Det är på riktigt va? Senast jag vann något i samband med en tävling (som även innefattade någon form av utlottning) var i samband med simborgarmärket 1984. En Philips LED klockradio. Det här, nästan 30 år senare...jag saknar ord! Tack...och grattis, bäste man vann...helt klart :p

Black Badger, snygga band och bra initiativ för övrigt!

Tillbaka
Topp