• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävlingspremiär i vintageavdelningen! Vinn kontanter!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Juryn har sammanträtt!

Samtliga bidrag är helgrymma och på många sätt så är det dött lopp. Men, en vinnare måste koras. Och vinnaren är.....

Freddie L ! För att vi gillar bilar och bilbanor! PM'a mig din adress så kommer boken på posten. Grattis!

Men, hederspriser skall också delas ut...följande får varsitt litet tröstpris: Fistface (2 bidrag är ambitiöst och belönas), shotty34 (kött i bilden när halva juryn är vegetarianer, sånt belönas!) och PR1973 (du var först att lämna tävlingsbidrag och Heuern är apfin!). PM'a mig era adresser så kommer det tröstisar med posten.

Tack till alla som lämnade bidrag! :)
 

PR1973

Rolex
Pledge Member
Stort grattis till Freddie L, riktigt cool bild och klocka :)

Å tack för hederströstpris :) och inte minst tack till arrangörerna!
 

Freddie L

Panerai
Oj, jag är inte van att hålla tacktal så här... Sist jag vann något kan ha varit en danstävling på mellanstadiet (jag hade takten i kroppen och god hand med damerna på den tiden).

Men: Tack så mycket! Tack Denke ochKS för att ni ordnade den här tävlingen. Det var riktigt roligt att rodda och fixa med fotot, och det var spännande att prova lite i PS (tror att man kan göra mer än att bara beskära bilder iofs?). Man blir riktigt imponerad av vad många andra lyckas prestera i foto-väg, tex alla ni andra som deltagit i tävlingen. Jag är inte värdig!

Sen vill jag bara klargöra att jag inte är släkt eller har ett förhållande med Denke. Inte ännu. Skickar PM...

Tack så mycket!
 

Freddie L

Panerai
Kom ett paket idag...

Trevlig läsning under kurerandet av den sista ÖLIn. Tack Denke och KS!
image.jpg
 
Topp