• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Aquaracer och U-boat Flightdeck (Helgpriser!)

U-boaten såld, Taggan kvar....

Så har dagen kommit jag aldrig trodde skulle komma och det är dags att släppa två favoriter. Längtan efter något nytt på handleden har helt enkelt blivit för stor. Ni får ursäkta bilderna, är absolut ingen fotograf och experimenterade lite. Fler bilder kan fixas vid intresse.

Tag Heuer Aquaracer ref WAJ1110.BA0870
IMG_0545.JPG

Fantastisk klocka som jag har trivts mycket bra med men har lite för många med en liknande uppsyn. Är bara klockan, några extra länkar samt ett träetui. Har ett äkthetsintyg utfärdat på den också. Batteribytt och trycktestad för ca 3 månader sedan.
Pris: 10.000 kr (helgpris) 11.000 kr 11.500 12.000 kr

U-boat Flightdeck 50mm (On hold pending payment)
IMG_0550.JPG

Klockan som mer eller mindre startade allt, den vänstra alltså. ;)
Stor, maffig, och med personlighet. Inte allas smak men gillar man lite speciellt klockor så är detta en riktig höjdare.
Box, originalarband, instruktionsbok etc ingår. Har dock inte certifikatet. Som jag sagt till några andra på forumet så köptes denna online och de hade flera inne men skickade fel låda med den med fel cert. Oerhört irriterande men bättre att säga sanningen än mörka och säga att det är borta. Priset är satt därefter och denna får du på armen för 12.000 kr. Den är inte servad av mig och servicehistorik är okänd men den går helt perfekt.
Pris: Såld
Finns i Stockholm och f2f är att föredra annars betalas värdefrakt av köparen.
Retur enligt överenskommelse.

Skynda nu innan jag ändrar mig! :) Om du har ett intressant byte så är det självklart intressant. Kanske en paketdeal eller något liknande kan nås. :)
 
Senast ändrad:
Topp