• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Aquaracer WAY111C.BA0928 (quartz)

HSK

Diamant
2-Faktor
Pris
9500
Returpolicy
Nej, då klockan i stort sett är ny och omfattas av garanti fram till 2021.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu vidare den Aquaracer jag köpte här på forumet tidigare i veckan. Endast testad i hemmet någon timme men vi klickade inte riktigt så den får vandra vidare. Allt som ingick vid nyköp följer med, dvs. alla länkbitar, garantikort/cert, hangtags osv. Inhandlades via gråhandlare av en annan forummedlem för dryga månaden sen men om man kollar upp serienumret på Tag Heuers hemsida så finns den registrerad som såld och med garanti aktiverad till september 2021.

Väldigt fint skick, det enda som finns att anmärka på är några små hairlines på spännet och en hairline på sidan av spännet vid hålen för mikrojusteringen. Bifogar bilder på detta där jag försökt att framhäva dessa hairlines på bästa/värsta sätt men be gärna om fler bilder om det är något speciellt ni vill få bild på.

Sätter priset till 9500kr inkl. REK. Skicka gärna PM om det är något som känns oklart så återkommer jag så snart jag kan. Se min GG-tråd för referenser: https://klocksnack.se/threads/hsk.103024/

1.jpg

2.jpg

3.jpg
4.jpg

5.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp