MagnusL
Basic
Modell: CAR2110-0. Mycket ovanlig modell av Tag Carrera 1887 som kallas version 2. Det version som säljs idag är version 3. Det är flera skillnader som gör denna klocka mycket mer "Clean" och stilig. Här är några skillnader:
- Ingen Tachymeter skala.
- Inga minutlinjer i urtavlan, utan dessa ligger i innerringen där ver. 3 har Tachymeter skalan.
- Ingen försänkning(ring) runt sekundvisaren där "CAL 1887" står.
- Kronografringarna har inget krom utan är matta samt ytan inuti är helt slät istället för ringarna i ver. 3.
Mycket sparsamt använd som "fin-klocka" med alla boxar och papper i sin ordning. Inköpt av mig ny 2011 med stållänk samt original läderarmband med viklås.
Bild från Tag Heuer visar utseendet med respektive armband.
Bytespolicy: Min ambition är att vara 100% ärlig så det inte finns några som helst överraskningar. Skulle det ändå visa sig att någonting inte stämmer överens med beskrivningen insisterar jag på att hitta en lösning om det så innebär full retur.
Klockan finns i Stockholm och görs med fördel upp face-to-face.
Pris: 25.000kr
- Ingen Tachymeter skala.
- Inga minutlinjer i urtavlan, utan dessa ligger i innerringen där ver. 3 har Tachymeter skalan.
- Ingen försänkning(ring) runt sekundvisaren där "CAL 1887" står.
- Kronografringarna har inget krom utan är matta samt ytan inuti är helt slät istället för ringarna i ver. 3.
Mycket sparsamt använd som "fin-klocka" med alla boxar och papper i sin ordning. Inköpt av mig ny 2011 med stållänk samt original läderarmband med viklås.
Bild från Tag Heuer visar utseendet med respektive armband.
Bytespolicy: Min ambition är att vara 100% ärlig så det inte finns några som helst överraskningar. Skulle det ändå visa sig att någonting inte stämmer överens med beskrivningen insisterar jag på att hitta en lösning om det så innebär full retur.
Klockan finns i Stockholm och görs med fördel upp face-to-face.
Pris: 25.000kr