• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad TAG HEUER CARRERA CALIBRE S Laptimer

Gripen

Omega
IMG_20170415_001911_11817239_thumb.jpg


Dags att släppa denna Carrera!
Då jag är på jakt efter en annan klocka är det dags att släppa denna högteknologiska urverk för att frigöra lite utrymme i samlingen.
Ren försäljning funkar bra, men då det kan underlätta för köparen kan jag tänka mig ta inbyte där det blir betalning åt mitt håll.
Jag har själv haft dinkan i drygt 2 år och är väldigt förtjust i Carrera klockor då de är lika sportiga som eleganta!

Här följer lite teknisk info:
- Elektro mekanisk urverk med 5 motorer.
- En av få klockor i världen (om inte den enda) som kan mäta 1/100 sekund mekaniskt.
- innehåller 230 delar.
- Kan mäta 20 tider vid ett lopp och visar bästa varv tid. Best Lap.
- Kalender till 2099
- Stållänk
- Safirglas
- 100 meter vattentålig
- 43mm
- Årsmodell 2010
- Fullset med både Box & Certifikat.
Prisidé: 14.900:- eller bud



DSC_0004.JPG

DSC_0038.JPG

DSC_0037.JPG
 
Senast ändrad:
Topp