DanielThomas
Basic
Coola och klassiska klockor men har ännu inte riktigt fallit för fyrkantiga klockor.Om du gillar TAG Heter så slår jag ett slag för Monacon. Svårslagen sommarklocka!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coola och klassiska klockor men har ännu inte riktigt fallit för fyrkantiga klockor.Om du gillar TAG Heter så slår jag ett slag för Monacon. Svårslagen sommarklocka!
![]()
Man måste prova. Nästan alla som fått prova den har inom kort haft en egen på armen. Lite som en härlig förbannelse. Jag har också tänkt att jag ska flippa den där... Men sen inser man ju att man inte kan sälja den!Coola och klassiska klockor men har ännu inte riktigt fallit för fyrkantiga klockor.
Aldrig gillat Certina. De har inte "det". Svårt att förklara.Om du gillar kombinationen svart och rött kan du även kolla på Certina DS-2. Säljs på både länk och läder.
![]()
Om jag får tillfälle så ska jag definitivt prova en. Ju mer jag tittar på bilden desto mer växer den.Man måste prova. Nästan alla som fått prova den har inom kort haft en egen på armen. Lite som en härlig förbannelse. Jag har också tänkt att jag ska flippa den där... Men sen inser man ju att man inte kan sälja den!
Yes, det kändes rätt. Har redan en liten samling och denna kommer göra sig fint i den.Tycker att du gjorde rätt när du beställde klockan! Har du intresse för klockor så lär du köpa fler i framtiden. Då kan det vara skönt med en quartz som alltid visar rätt tid när du vill byta klocka för dagen. Dessutom så var det en snygg modell som du valde![]()
Gött! Vi ser fram emot bilder när du får denKunde inte hålla mig. La en beställning på en TAG Heuer från mywatch. Hoppas att de kan leverera hyfsat snabbt. Den är riktigt snygg i mina ögon.![]()
Grattis till köpet! Har du vägarna förbi Stockholm så kan vi lösa så du går prova!Om jag får tillfälle så ska jag definitivt prova en. Ju mer jag tittar på bilden desto mer växer den.
Bra! Man ska köpa det man gillar.Kunde inte hålla mig. La en beställning på en TAG Heuer från mywatch. Hoppas att de kan leverera hyfsat snabbt. Den är riktigt snygg i mina ögon.![]()
Det vore kul! Ska ha det i åtanke.Grattis till köpet! Har du vägarna förbi Stockholm så kan vi lösa så du går prova!
Inte en dum idé. Det kan nog se snyggt ut.Bra! Man ska köpa det man gillar.
Rött gummi så har du en mysig badklocka kanske?
Förstår inte riktigt varför det märket är lite impopulärt på forumet och andra klockforum. Jag ser inga direkta nackdelar. Kanske var de överprisade tidigare?Grattis! Tag är en av de klockor jag varit absolut mest fäst vid av alla jag haft, snurrar in på deras sida ibland och är inte helt otänkbart att det ramlar in någon igen? Din är snygg tycker jag. Quarts är suveränt (grab & go) även om jag 95% av tiden bär automat
, men bara det det skulle inte få mig att avstå om klockan i övrigt ”känns rätt”.
Två till tre veckors leveranstid enligt mywatch. Det blir lagom till att värmen kommer.Gött! Vi ser fram emot bilder när du får dense nu till att regga dig på calibre11 om du inte redan gjort det, mkt mer aktiva diskussioner om TH där än på ks
De har inte uppdaterat priset på hemsidan, man kan tycka att en nöjd kund > ingen kund.Så kassa mywatch är. Ringde för att kolla att allt var OK med ordern och då skriver de att priset är fel. Den ska kosta 9995 kr i stället för 7650. Vilka tomtar. Där gjorde de bort sig. Tog bort ordern naturligtvis.