Rikard
Omega
- Pris
- 3900
- Returpolicy
- köpt är köpt
- Bilder Skickat
-
- Ja
Hej.
Köpte för en tid sedan 2 st läderjackor från Tag Heuer men en av dem hänger bara i garderoben så nu går den till försäljning.
Den är endast provad inomhus vid ett tillfälle och är i storlek Medium.
Jackan går ej längre att beställa från Heuer i Europa eller USA så man kan lugnt påstå att den idag är svår att få fatt på.
Som ni själva kan se är nypris för denna jacka 1495$ (ca 13500:- sek med dagens rådande kurs) exklusive skatter, vilket jag tror ligger på 12% i USA vilket för totalen till 14390:- sek förutsatt att man slipper tulla.
Mitt pris för denna raritet är 10000:- sek och skickas fraktfritt över hela Sverige med REK så fort inbetalning till mitt konto är gjord.
Köpvillkor: Köpt är köpt, ingen retur eller "bytesrätt".
Pris sänkt till 8000:-
OBS, nytt höst-pris, sänkt till 6500:-
OBS, SUPERMEGALICIOUS VÅR-PRIS!! SÄNKT TILL 3900:- med fri frakt!!!
Vid intresse så PM:a gärna för frågor eller uppgifter.
Bumpar och kollar intresse igen
Med Vänliga Hälsningar Rikard.
Köpte för en tid sedan 2 st läderjackor från Tag Heuer men en av dem hänger bara i garderoben så nu går den till försäljning.
Den är endast provad inomhus vid ett tillfälle och är i storlek Medium.
Jackan går ej längre att beställa från Heuer i Europa eller USA så man kan lugnt påstå att den idag är svår att få fatt på.
Som ni själva kan se är nypris för denna jacka 1495$ (ca 13500:- sek med dagens rådande kurs) exklusive skatter, vilket jag tror ligger på 12% i USA vilket för totalen till 14390:- sek förutsatt att man slipper tulla.
Köpvillkor: Köpt är köpt, ingen retur eller "bytesrätt".
OBS, SUPERMEGALICIOUS VÅR-PRIS!! SÄNKT TILL 3900:- med fri frakt!!!
Vid intresse så PM:a gärna för frågor eller uppgifter.
Bumpar och kollar intresse igen
Med Vänliga Hälsningar Rikard.

Senast ändrad: