• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Link wj1110

maol

Omega
Pris
4500
Returpolicy
Ja om inte min beskrivning är korrekt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Bytte till mig denna Tag Heuer Link wj1110 i april genom en klocka jag hade försökt sälja ett tag på en annan sida. Bytesvärdet då var 5000 kr. Har använt den flitigt sen dess men nu bestämt mig för att verkligen satsa på nästa stora köp. Pengarna från denna försäljning kommer gå till ett sparande för en Omega Speedmaster Professional.

Tag Heuer Link wj1110 i rostfritt stål. 39mm exklusive krona, 43mm med. Quartz, Sapphire glas. Kommer med box och yttre kartong, inga papper. Nytt batteri. Ej trycktestad men jag har badat/tvättat klockan utan problem. Passar handleder på ca 19-20 cm just nu, alla länkar på. En länk i reserv men den saknar någon del.

Observera att jag har gjort en lätt polering på armbandet för att återställa det borstade utseendet, inte perfekt men klart bättre än innan. Annars är klockan i samma skick som när jag själv fick den i april.
Har tagit bilder för att försöka få med alla skavanker. Finns vad jag kan se två märken i glaset också.

4500 kr med frakt inkluderat. Skickas som Rekommenderat med PostNord, fullt försäkrad. Om annat önskas står du för frakten.

Tack KS för annonsplatsen!

( Klicka på bilderna för att göra dem större! )

DSC_0040.JPG
DSC_0052.JPG
DSC_0054.JPG
DSC_0056.JPG
DSC_0057.JPG
DSC_0058.JPG
DSC_0062.JPG
DSC_0063c.jpg
DSC_0064c.jpg
Före-Efter.jpg
IMG-7515.jpg
 
  • Like
Reactions: Jox
Topp