• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Monaco CW2113

_robban

Cartier
2-Faktor
Pris
21000
Returpolicy
Nej, har annat i sikte
Bilder Skickat
  1. Ja
God middag KS
Säljer här klockan som i vart fall fick mig en gång i tiden ramla in på detta med just klockor och allt vad det innebär dvs en Tag Heuer Monaco CW2113 med sin underbara blå urtavla.
Detta var klockan med stort K för mig och när den väl dök upp i en annons av här tidigare på KS så slog jag till där och då. Har nu fått sikte på annat och denna får då tyvärr lämna boet till annan intressent.

Klockan har ett nyare och väldigt trevlig rally inspirerat läder band monterat som passar utmärkt i viklåset som sådant. Kommer självklart även med original länk och tillhörande ändbitar och som jag uppfattar det i fullängd med alla länkbitar som fanns med ifrån början.

Klockan som sådan är och har varit innan jag skaffade den en daglig klocka så mindre repor och skrap finns av dagligt bruk, klockan är i min mening prisat för att matcha detta. Service historik helt okänd men "mjuk i uppdraget" som det så fint heter och inga tecken på något service behov efter vad jag kan se.

Nog snackat, här kommer ett par bilder på det hela - har försökt ta så ärliga bilder som möjligt så att alla repor och skav syns extra tydligt och önskas ytterligare så bara hör av dig.

11122019-1.jpg

11122019-2.jpg

11122019-3.jpg


Som sagt, önskas ytterligare bilder eller har ni frågor om något, bara skicka PM om det hela.

Byte mot Omega PloProf med pengar ifrån mitt håll kan vara av intresse men dock det enda i nuläget.

Pris inklusive värdefrakt inom Sverige.
Klockan kan även ses live i Mölndal om man så önskar.

Tack för titten
//R
 
Senast ändrad:
Topp