Väldigt gärnaVi kan ta en gtg så får du klämma på min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt gärnaVi kan ta en gtg så får du klämma på min![]()
Fan Masterballe, nu måste man ju svänga iväg lite mail till dom. Ser gärna att klockan finns i Europa, blir så svettigt med all Tull osv... Ska ju dit i höst så kanske kan man köra lite face to face deal.
Tack Master, dina tips gav resultat!
Kollade också in den men Andorra och noll referenser på google
Kollade också in den men Andorra och noll referenser på google
Andorra ligger rätt nära Barcelona, så det är perfekt för en weekend resa. Hade en kompis när vi pluggade som bodde i Barca ett tag och vi åkte upp till Andorra ibland för att handla en kamera, cigarrer etc. Går tom bussar om man inte vill hyra bil (vilket annar är både smidigt och billigt).
Men du har fått tag på en redan?
Vad tror ni om denna säljare? Hittar inte så mycket när jag googlar.
http://www.chrono24.se/patekphilipp...=U&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
Hitta inga referenser på de på chrono24, dock hitta jag en helt ny via masterkilllers annonser
OK. Får kika på det om jag inte får tag på någon i staterna när jag åker över.
Var i NY för ett par veckor sen. Listpris för Aquanaut på stållänk inkl city tax ligger på ca 192 000 SEK. Sen ska du betala tull när du kommer hem.
Detta torde väl vara pris för Nautilus på stållänk?
Det kan man tycka. Men det var en PP Aquanaut. List price. Var inne på Tiffany's. Provade den och allt.
Sjukt dyrt om det var en vanlig Nautilus.
Nautilus listar ca 190 i Sverige med
Var i NY för ett par veckor sen. Listpris för Aquanaut på stållänk inkl city tax ligger på ca 192 000 SEK. Sen ska du betala tull när du kommer hem.
Finns en Aquanaut på stållänk i Köpenhamn hos AD. 155 000 DKK, ca 192 000 SEK.
Men det kan väl inte vara 5167A-001, alltså stål på gummiband?
/j
Jag är sjukt nöjd efter 3v, växer på migHmmmm... Är fortfarande sugen på att prova![]()
Supernice klocka, kör min för jämnan nu.Hmmmm... Är fortfarande sugen på att prova![]()