• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tankar kring Patek

Fan Masterballe, nu måste man ju svänga iväg lite mail till dom. Ser gärna att klockan finns i Europa, blir så svettigt med all Tull osv... Ska ju dit i höst så kanske kan man köra lite face to face deal.

Skicka låda/cert etc med posten till dig själv och kör klockan på armen på vägen hem så borde du slippa moms om du vill försöka fula till det.

Provade Aquanauten i NYC igår. De kunde sälja den till mig direkt på länk, gummibandet hade tagit någon månad att få hem tydligen.

Kollade också in den men Andorra och noll referenser på google

Andorra ligger rätt nära Barcelona, så det är perfekt för en weekend resa. Hade en kompis när vi pluggade som bodde i Barca ett tag och vi åkte upp till Andorra ibland för att handla en kamera, cigarrer etc. Går tom bussar om man inte vill hyra bil (vilket annar är både smidigt och billigt).

Andorra ligger rätt nära Barcelona, så det är perfekt för en weekend resa. Hade en kompis när vi pluggade som bodde i Barca ett tag och vi åkte upp till Andorra ibland för att handla en kamera, cigarrer etc. Går tom bussar om man inte vill hyra bil (vilket annar är både smidigt och billigt).

OK. Får kika på det om jag inte får tag på någon i staterna när jag åker över.

Finns en Aquanaut på stållänk i Köpenhamn hos AD. 155 000 DKK, ca 192 000 SEK.

image.jpeg
Hmmmm... Är fortfarande sugen på att prova:)
Supernice klocka, kör min för jämnan nu.
Go go go
/j

Tillbaka
Topp