Gurkan
Basic
Jag är Eric "Jajjamensan" P och jag löd uppmaningen i trådstarten. Men du tycker kanske att jag störde...
Tydligt nog?
Hej du Erik jajjamensan P. Du var tydlig. Så tydlig att jag förstod dig redan i första inlägget. Vad du tycker om klockan är helt ok. Till och med ok att du säger det, speciellt som det efterfrågas i trådstarten. Men när du tar dig friheten att påpeka att andra skulle göra fel i att köpa denna klocka tycker jag att du är jävligt onödig. Jag såg ingen "uppmaning" om att klanka ner på andras stil eller tycke. Och vad f-n menar du med "äkta fegisklocka" förresten. (OBS retorisk fråga - vill inte ha ett svar)
Så spar dina pengar och köp vad du vill, så gör jag och resten av alla andra här detsamma. Jag har precis köpt den. För att JAG gillar den. Behöver ingen här som ska tala om för mig att jag gjort ett felval, eller att den skulle vara "feg". Har du inget vettigare att komma med är det oftast bäst att vara tyst.
Nu har du sagt ditt och jag har sagt mitt. Nu är det nog. Jag kommer alltså inte att svara dig i en vidare diskussion här. Trevlig helg.