• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tankilicious

Simpatico

Rolex
Men va fan.
Letar ju som en galning efter en och här plockar du hem en till som om dom vore en kebabpizza på en söndag. ;)
Nåväl stort grattis till stencool klocka.
Ställer mig i kö om det är möjligt, då för en klocka.
 

karloscar

Cartier
2-Faktor
Har för mig att någon påstått att dessa är ovanliga... Nummer tre nu införskaffad! Två här och en aningen mindre är hos min bror. Den senaste sitter på ett gammalt och välslitet svinband. Samma typ den andra också kom på, men det första bandet föll i bitar när jag tvättade det. Detta höll dock ihop! Senaste har ett Moerisverk och boetten är märkt JL precis som den första.

Det var jag som hade näst högsta budet på denna. Har grämt mig mig att jag inte gick högre. Vågade inte chansa då jag inte sett en likadan tidigare.
Den ser grym ut. Grattis! :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Men va fan.
Letar ju som en galning efter en och här plockar du hem en till som om dom vore en kebabpizza på en söndag. ;)
Nåväl stort grattis till stencool klocka.
Ställer mig i kö om det är möjligt, då för en klocka.
Hehe, de är ovanliga. Har sett fyra st på auktion under mina år som klocknörd, köpt tre... De är dock inte omöjliga att köpa men då är det runt 15' man får betala.
Det var jag som hade näst högsta budet på denna. Har grämt mig mig att jag inte gick högre. Vågade inte chansa då jag inte sett en likadan tidigare.
Den ser grym ut. Grattis! :)
Hehe, världen är inte alltid så stor! Satt spänt och följde hoppen du skapade. Mitt maxbud var iofs drygt det dubbla men man vet ju aldrig. Var lite rost i verket och keyless är lite anlöpet. Borde nog servas men tickar faktist i detta nu.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Grymt!

Appropå rubriken och appropå senaste fyndet. Såg den här på Instagram för ett bra tag sedan. Typ grymmaste klockan jag sett. Någon som vet något (alltså typ hur många njurar jag måste sälja):

image.png
 
Topp