• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TC10

Köpt klocka av TC10, allt gick bra och smidigt till. Guldstjärna får han för en mycket bra förpackning av klockan!

Köpte en Seiko av @TC10 i veckan.

Fantastisk snabb och bra respons under hela processen och klockan stämde 100% överens med beskrivningen (En av de smidigaste affärer jag gjort över distans)
Helt klart GG och jag gör gärna affärer med herr TC10 igen i framtiden!

Senast ändrad:
Köpt klocka av Tibor. Mycket trevlig och klockan helt enligt beskrivning. 100% GG som jag gärna handlar av igen :)

Sålt en Tudor till @TC10. Sjukt smidig affär. En timma efter att jag svarat på hans köpes så hade jag pengarna på kontot. Solklart en riktigt bra GG - gör gärna mer affärer framtiden!

Jag har än en gång gjort en affär med @TC10, blev ytterligare ett klockköp som jag är väldigt nöjd med. Reko grabb, gör gärna affärer igen!:cigar:

Köpt klocka av denne trevlige forummedlem. Helt enligt beskrivning och snabb och smidig affär.
Definitivt en Goodguy!

Köpt G-shock av denne exemplariske säljare. Klockan helt enligt beskrivning, snabb leverans och bra packat. Precis så en affär ska ske på KS @TC10 är definitivt GG

Köpt lifestyle (tröja) av @TC10
Smidig affär utan några konstigheter. Snabb att skicka iväg den och skicket på tröjan var som utlovat! En GG i min bok

Tillbaka
Topp