• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Teletomte

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Har köpt en vintagekronograf av Ronnie i en allt igenom smidig affär. I affären ingick även en klocka från mig som delbetalning. En mycket trevlig och 100% goodguy.
 
Senast ändrad:

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Sålt klockverktyg till @Teletomte
F84C254F-BC0E-4D48-BEA9-C30BAFF4CDFB.jpeg
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
För ett år sedan såg jag en post av @Teletomte med bild på en klocka som jag blev väldigt förtjust i :) PM:ade om att jag gärna ville att han hörde av sig om han någon gång tänkte sälja den. Döm om min förvåning när han hörde av sig för ca två veckor sedan och frågade om jag var intresserad av att köp den. Svarade givetvis ja, fick reda på att det var en intresserad före mig (vilket också @Teletomte svarade mig när jag utryckte mitt intresse för klockan). Till stor lycka för mig så hoppade första intressenten av och jag fick köpa klockan i 50k klassen av @Teletomte :D Hatten av för @Teletomte som kom ihåg mitt intresse för klockan samt att han givetvis gav första intressenten en chans att slå till först! Klockan var mycket bra förpackad, hade nog kunnat motstå en explosion av en handgranat inom ett par meters håll och överlevt (det var givetvis en militär klocka jag köpte av honom!) :happyhappy: Han är verkligen en riktig good-guy och jag gör väldigt gärna affär med honom igen :) @Teletomte: hoppas verkligen att du får tag på den ”pryl” du är ute efter, vilket medförde att du sålde klockan till mig :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Sålt lite blandade straps till @Teletomte. 1a klassens goodguy som bla betalade för extra frakt bara för att försäkra sig om att jag inte skulle behöva lägga ut något extra. Toppen att ha att göra med!
 
Senast ändrad:

Andersml

Audemars
2-Faktor
Sålt en dyrare vintageklocka till @Teletomte . Trevlig och enkel att att skriva med. Han betalede i förskott men då länken inte riktigt var som han trott fick jag ändra priset lite så båda till slut var nöjda. En riktig goodguy och trevlig kille!
Tack för affären!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Agerat ombud o köpt en vintage Sub av denna gentleman åt en vän. Smidig, bra kommunikation o mer än reko!!
Klart en Goodguy i mina ögon o jag gör mer än gärna affärer igen:)
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Köpt en GP av herrn som kom väl packat och allt som utlovat. Blev lite strul kring jul, men löstes galant i slutändan. GG, skulle köpa igen.
 
Topp