Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Föräldralediga fredagar här också. Blir tid för lite aktiv musiklyssning. Händer inte ofta numera tyvärr.
Nice! Jag har en exakt likadan som jag för övrigt hade på mig i förmiddags vid bassängen.
Nu kör jag denna:
Har haft den i några år nu och är sugen på att byta till en med negativ display, men visst är den go!De G-shocks är extremt mycket bang for the buck, också den G-Shock jag trivts bäst med all time, har haft ett par!
Det är OK med mig! If I snooze I loose
Får bli en gammal tråk-speedy i dag.
Sommarklockan på tassen, måste hålla ett föredrag i Palma i helgen. Hårt jobb...
![]()
Ibland i vissa ljusförhållanden och om visarna står ovanpå chronotavlorna kan man få kolla två gånger. Fast det gör ju inget, kollar gärna ofta på denna.Upplever du det svårt att läsa av klockan, tänkte på färgerna...![]()
ÄNTLIGEN!
På fredagen går vi ner i storlek och upp i ålder, 36mm från -73.
![]()
Vet inte om det bara är jag som fortvarande har grus i ögonen eller om bilden är grynig.![]()
Nu när jag piggnat till inser jag att bilden var suddig, inte jag.
Inför kvällen dressar vi om till läder för att glädja Kettil
![]()
och visa att hans krokodilarmband kom till nytta på en annan Datejust.![]()
Fler bilder på den Gustav, tack!
Kör på denna idag igen då man för tillfället är OWG..
![]()
Trevlig helg på er gubbar!