• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TGIF WRUW?

Själv bär jag denna SS idag.
2013-02-15152931_zps37d11c2f.jpg

/Micke Ni

gruby skrev:
RicVin skrev:
Bratte idag, på Bradystrap! En konstellation som faktiskt gjorde att jag kännde mig manad att skriva en egen tråd om min Bratte...
234B94F6-B050-4153-BAA8-1DE95610E053-453-0000004FD9E2693A_zps3fb575f7.jpg

Schysst combo men måste faktisk erkänna att vinstället snodde min uppmärksamhet, egengjort? Hur fräckt som helst IMHO.

Va faan! Såg du bilden? På min iPad är bilden tom?! Slängde in en annan nu.. Konstigt. Jag önskar jag kunde säga att jag gjort det själv men icke.. Jag har i alla fall köpt det själv :) hittade det på semestern för några år sedan i en liten möbel och prylaffär som ligger mellan Krapperup slott och Mölle. Inte en susning var det kommer ifrån.. Man vill ju hoppas på drivved från Kullen men jag vete faan. :)

RicVin skrev:
gruby skrev:
RicVin skrev:
Bratte idag, på Bradystrap! En konstellation som faktiskt gjorde att jag kännde mig manad att skriva en egen tråd om min Bratte...
234B94F6-B050-4153-BAA8-1DE95610E053-453-0000004FD9E2693A_zps3fb575f7.jpg

Schysst combo men måste faktisk erkänna att vinstället snodde min uppmärksamhet, egengjort? Hur fräckt som helst IMHO.

Va faan! Såg du bilden? På min iPad är bilden tom?! Slängde in en annan nu.. Konstigt. Jag önskar jag kunde säga att jag gjort det själv men icke.. Jag har i alla fall köpt det själv :) hittade det på semestern för några år sedan i en liten möbel och prylaffär som ligger mellan Krapperup slott och Mölle. Inte en susning var det kommer ifrån.. Man vill ju hoppas på drivved från Kullen men jag vete faan. :)

Att du köpt det själv är stort nog i min bok ;)

Inga som helst problem för mig att se bilden, vare sig via dator eller ajFån

Tillbaka
Topp