Re: Sv: TGIF WRUW?
Snygg!
/Micke Ni
_jonte skrev:Grand Seiko 6145-8000 från 1969 idag.
Snygg!
/Micke Ni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
_jonte skrev:Grand Seiko 6145-8000 från 1969 idag.
gruby skrev:RicVin skrev:Bratte idag, på Bradystrap! En konstellation som faktiskt gjorde att jag kännde mig manad att skriva en egen tråd om min Bratte...
![]()
Schysst combo men måste faktisk erkänna att vinstället snodde min uppmärksamhet, egengjort? Hur fräckt som helst IMHO.
RicVin skrev:gruby skrev:RicVin skrev:Bratte idag, på Bradystrap! En konstellation som faktiskt gjorde att jag kännde mig manad att skriva en egen tråd om min Bratte...
![]()
Schysst combo men måste faktisk erkänna att vinstället snodde min uppmärksamhet, egengjort? Hur fräckt som helst IMHO.
Va faan! Såg du bilden? På min iPad är bilden tom?! Slängde in en annan nu.. Konstigt. Jag önskar jag kunde säga att jag gjort det själv men icke.. Jag har i alla fall köpt det självhittade det på semestern för några år sedan i en liten möbel och prylaffär som ligger mellan Krapperup slott och Mölle. Inte en susning var det kommer ifrån.. Man vill ju hoppas på drivved från Kullen men jag vete faan.
![]()
Lägger det på minnet!ludde28 skrev:@Camoo:
Om du tröttnar på Globemaster, så ställer jag mig i kö
LongCon skrev:Blir GMT:n idag igen...
![]()
Charles_ skrev:Linde Werdelin SpidoSpeed i stål:
![]()
HAGWE!