• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

The båtten är nådd

Golfbollar passar väl utmärkt att annonsera i lifestyle-delens köp & sälj eller? Det finns garanterat en marknad för dom.

Det här är ju bara en annons, problemet är ju alla dessa helt ointressanta och överprissatta band som fullständigt dränker Köp & Sälj. Vad är det som är så svårt med att skapa en separat kategori för tillbehör så att klockorna (som man egentligen är intresserad av) inte försvinner?

Det här är ju bara en annons, problemet är ju alla dessa helt ointressanta och överprissatta band som fullständigt dränker Köp & Sälj. Vad är det som är så svårt med att skapa en separat kategori för tillbehör så att klockorna (som man egentligen är intresserad av) inte försvinner?
Ointressant behöver det inte vara om man är lite open minded.
Handla - Köpes:

Har nyss hoppat av skutan, söker nytt band allt av intresse!
Bono-Rolex-Day-Date.jpg

Det verkar vara många som inte förstår ironin i min annons, kanske t.o.m en gnutta sarkasm.. ;) Det är lite utav en pik till alla giveaway-annonser som florerar k&s.
Tyckte det var rätt kul, men så är jag ju rätt lättroad också...

Edit: Glömt ändra den till avslutad/borttagen. Eftersom jag bara fick ett bud, och helgen kom, så åt jag upp dom själv.
En dålig affär kanske, men man lever ju bara en gång.

Hallå hallå, det var inte meningen att skapa rabalder grabbar, ursäkta för det.

Hade helt enkelt ett gäng märkesklocksrelaterade prylar liggandes så jag tänkte att jag städar ur lite. Det är inte så att jag postar och bumpar sånna prylar varje dag. Det finns ju uppenbarligen folk som är intresserade av klockprylar, nyckelringar och sånt köps och säljs jämnt på forumet. Golfbollarna bytte jag mig till via detta forum, så det var liksom ingen direkt gåva från Rob E (inte för att det skulle vara ett hinder egentligen, man behåller ju de giveaways man vill behålla och säljer resten).
I min värld säljer man inte giveaways alls. Gör du samma sak med födelsedagspresenter och julklappar?

Man får prylarna gratis (även om du i detta fall inte fick dem direkt av Rob) och vill man inte ha dem så ge dem till nån som blir glad. Snålt.

Tillbaka
Topp