Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför tigga om en motprestation för en gåva till välgörenhet? Ologiskt och själviskt.Gott folk.
Det är ett bra initiativ.
En god gärning.
Låt oss alla komma överrens såhär sista dagen på året.
Stryk allt och börja sedan på nytt.
Folk kramas aldeless för lite verkar set som.
Gott nytt!
Du ger mig ny energi. Ligger och funderar över ditt hat och väntar på exempel.
Du tar verkligen det här med likes på allvar. Shit pommes frites. Ta dina sobril och slappna av nu.Varför tigga om en motprestation för en gåva till välgörenhet? Ologiskt och själviskt.
Varför beter du dig som en näthatare då?Eftersom jag inte hatar dig, och heller aldrig har påstått det, så kommer du tyvärr inte att kunna få några exempel. Däremot undrar jag om det är så att du vill bli hatad? Är det så du identifierar dig?
...och du fortsätter att gubbtrolla, oväntat. Ingen logik, inga svar och ingen finess.Du tar verkligen det här med likes på allvar. Shit pommes frites. Ta dina sobril och slappna av nu.
Dina fylleinlägg kommer inte verka lika coola imorgon när du ser dem. Trust me....och du fortsätter att gubbtrolla, oväntat. Ingen logik, inga svar och ingen finess.
Föll lika platt som dina andra antydningar, kl är snart 18 och har inte ens luktat på flaskan.Dina fylleinlägg kommer inte verka lika coola imorgon när du ser dem. Trust me.
Shit. Du fick mig. Jag är helt mållös. Nu måste jag ringa påven och be om alla synders förlåtelse. Sen måste jag PM:a Denke och be honom radera alla likes. Bra så?Föll lika platt som dina andra antydningar, kl är snart 18 och har inte ens luktat på flaskan.
Gör vad du vill bara du slutar smutsa ner forumet, vilket är lika troligt som att grisar skulle flyga.Shit. Du fick mig. Jag är helt mållös. Nu måste jag ringa påven och be om alla synders förlåtelse. Sen måste jag PM:a Denke och be honom radera alla likes. Bra så?
Du har smutsat ner min tråd som hade ett gott syfte. Du är en bitter och patetisk individ som saknar självinsikt.Gör vad du vill bara du slutar smutsa ner forumet, vilket är lika troligt som att grisar skulle flyga.
Det är du själv som gjort dig lustig p g a dina diagnoser.Vad är du själv för människa då som tog dig friheten att göra dig lustig över min ADHD och Asperger ?
128 likes och 16 inlägg. 288 kr till BCF från mig.
Du svarade inte på min fråga.Det är du själv som gjort dig lustig p g a dina diagnoser.
Jo. Men du fattar tydligen inte.Du svarade inte på min fråga.
RicVin's FREDAGSTRÅD™ 11/12 "Ser du stjärnan i det blåååå"..Du svarade inte på min fråga.
Är att ge dig likes ett gott syfte? Knappast. Antingen donerar man pengarna eller är tyst. Förövrigt en OT-tråd som inte hör hemma på ett klockforum. Den dagen din aktivitet här handlar om armbandsur kan vi jämföra våra individuella bidrag till forumet.Du har smutsat ner min tråd som hade ett gott syfte. Du är en bitter och patetisk individ som saknar självinsikt.
Min pappa är starkare än din-argumentet. Wow! Tuff nöt.Är att ge dig likes ett gott syfte? Knappast. Antingen donerar man pengarna eller är tyst. Förövrigt en OT-tråd som inte hör hemma på ett klockforum. Den dagen din aktivitet här handlar om armbandsur kan vi jämföra våra individuella bidrag till forumet.
Haft en poll i ämnet. Drygt 83% ville att jag INTE lämnade KS. https://klocksnack.se/threads/1-500-inlägg-och-5-klockor-många-bilder.46441/Är att ge dig likes ett gott syfte? Knappast. Antingen donerar man pengarna eller är tyst. Förövrigt en OT-tråd som inte hör hemma på ett klockforum. Den dagen din aktivitet här handlar om armbandsur kan vi jämföra våra individuella bidrag till forumet.
Den höga procentsatsen i detta fall kanske beror på att du appellerar till några medlemmars törst efter underhållning, då oftast i form av hätska debatter om saker som egentligen inte har så stor bäring utanför KS.Haft en poll i ämnet. Drygt 83% ville att jag INTE lämnade KS. https://klocksnack.se/threads/1-500-inlägg-och-5-klockor-många-bilder.46441/
Fint skrivet. Men blev näst sista ordet rätt?Den höga procentsatsen i detta fall kanske beror på att du appellerar till några medlemmars törst efter underhållning, då oftast i form av hätska debatter om saker som egentligen inte har så stor bäring utanför KS.
Både ja och nej.Fint skrivet. Men blev näst sista ordet rätt?
Inte jag som blandar in min person i dina tillkortakommanden, det var du. Jag tyckte vi skulle skjuta den på framtiden. Fler udda påståenden att plocka ur dit hatt?Min pappa är starkare än din-argumentet. Wow! Tuff nöt.