• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes The Citizen Ctq57-0952 Titanium

Hejsan!

Säljer en klocka som är mycket sällsynn i Europa, en The Citizen Chronomaster Ctq57-0952. Klockan har inga dokument, men fungerar som den ska (5s/år) och kommer med originalbox samt hangtag.

Denna modell är en av de finaste batteriklockor i världen, kanske tom. bättre än Grand Seikos 9F-serie. Med noggranhet av +-5s/år, snabbinställning av timvisare och evig kalendar, du kommer altid vara i god tid med den här klockan. Dessutom är polering på applicerade index och visare riktigt bra, och duratect-behandlad titan känns lätt och bra i handen. En perfect vardagsklocka, skulle jag nästan säga! Lume är toppen också.

Klockan har några små repor, det syns att den är inte ny. På grund av det och också det att klockan inte kommer med köpspapper eller garanti sätter jag priset till 11k kronor, inklusive frakten till Sverige. Jag bor i Finland, så f2f är inte möjligt troligtvis. Nypris på modellen är 294k Yen som är ungefär 22k kronor.

Tack för intresset :)

P4HTqAK.jpg


OZxV7iW.jpg


vSug0wP.jpg


H0UP7Wa.jpg


zpfgsMc.jpg


JskpruI.jpg

S7GPACo.jpg
 
Topp