Bor du i Göteborg, är svårt att veta om det inte står?Ja jäklar den var riktigt fin. Stort grattis till den @sherwan trevlig kväll på er GTG. Min inbjudan måste försvunnit i postnords händer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bor du i Göteborg, är svårt att veta om det inte står?Ja jäklar den var riktigt fin. Stort grattis till den @sherwan trevlig kväll på er GTG. Min inbjudan måste försvunnit i postnords händer![]()
Sjuk. Såg den bruna precis irl, vad ere för finish på tavlan...Kör en liten paketöppning av GS SBGH267 ifrån tidigare idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow. Snygg modell har du nån mer info om den? Ref?Snygg är den! Fick lite mad respect för såna gamla Rållar när jag såg någon liknande på Kaplans. Som icke-datum-älskare hamnar nog nåt sånt här på min önskelista inom kort:
![]()
Var i Båstad och kikade på tennisen idag som SS sponsrar, fick mig nog en överdos av Royal Steels, aldrig sett så många handleder prydda av SS, riktigt kul!
Fastnade ordentligt för RC:n. Känns som en väldigt mångsidig klocka.
Jag är också i Båstad. Själv har jag bara sett Rolex Subs i överflöd. Inte varit inne dock.
Var och kikade hos Sjöö Sandström, alltid lika trevligt.
Jag har tyvärr dragit vidare till nästa anhalt, Ystad.Är (också) i Båstad i veckan! GTG någon?
Bildgooglade Rolex Perpetual Engine Turned.Wow. Snygg modell har du nån mer info om den? Ref?
Jag är på hemmaplan igen, roligt intiativ men kan tyvärr inteÄr (också) i Båstad i veckan! GTG någon?
Vilket lyft!Jag har tyvärr dragit vidare till nästa anhalt, Ystad.
Javisst! Det är ju Per-Albinlinjer och allt möjligt fantastiskt här. Eller är det svärmors mat som lockar kanske?Vilket lyft!![]()
...eller vandra i Wallanders fotspår?Javisst! Det är ju Per-Albinlinjer och allt möjligt fantastiskt här. Eller är det svärmors mat som lockar kanske?![]()
Jag försöker sluta....eller vandra i Wallanders fotspår?![]()
Ok tack snygg modell den får jag lägga in i önskelistan. Kanske fel tråd men jag frågar ändå= hur funkar det med service och reservdelar i största allmänhet till rolex från 60-80 tal? kostar det fy fan.Bildgooglade Rolex Perpetual Engine Turned.
Rolex Oyster Perpetual Ref.1007 grey dial engine turned bezel, 1972
Ok tack snygg modell den får jag lägga in i önskelistan. Kanske fel tråd men jag frågar ändå= hur funkar det med service och reservdelar i största allmänhet till rolex från 60-80 tal? kostar det fy fan.
Bra, tack för infoInga problem. 1500-verken tillverkades i en kvantiljard under lång tid. Kostar som vilken Rolex som helst att serva.