• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

theargonaut

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt ett gammalt Rolexinsert. F2f affär och betalning via Swish. Muppade mig med betalning när luren hängde sig och upptäckte dan efter att jag satt in beloppet två gånger! Orolig att han dragit med stålarna och köpt en bar i Thailand hörde jag av mig dan efter. @theargonaut swishade tbks pengarna direkt! 100% good guy, deal with confidence:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Tack för att du ställde upp med extremt kort varsel och avyttrade dej en väldigt charmig mögel-tank;)
Goodguy alla dar i veckan såklart!
 

Calle med C

Panerai
Mötte upp herrn för att sälja min gamla dykare från Technos (3k+). Trevlig som vanligt och schyst klocksnack över en fika. Bonus att jag fick klämma på hans tjusiga Flinga!
 

Calle med C

Panerai
Jag tog tillbaka Technos:en på grund av krångel med klockan. Det är fortfarande en smidig person att ha att göra med!
 
Senast ändrad:
Topp