• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TibbeTabb

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Har sålt till @TibbeTabb som är
FF2B2445-367F-4A37-B6EA-D4362F26216B.jpeg
 

Leif

Cartier
Smidigaste köparen jag haft att göra med på KS. Raka puckar och blixtsnabb betalning. 100% good guy. Rekommenderas!
 

Psykel

Patek
Fick några lortiga gamla Eulit-perlon. Kanske inte alla som blir glada av det, men jag blev det iallafall! :D
Ruskigt hyggligt, 100% good guy!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
En absolut Goodguy!

Köpt vintage skindiver av @TibbeTabb på distans.

Som ovan köpare av vintage frågade jag om klockan höll sig inom minuten vilket det sen visade sig att den inte riktigt gjorde, den tappar 75 sek per dag. Jag har inte tummen mitt i handen så tänkte försöka rucka den.

Men nu till det viktiga i det hela. TibbeTabb ursäktade sig och sa att jag bara ska hojta till om jag inte får till det.

Att få referensen när allt går som smort är lätt. Men hur man bemöter sånt här bör lyftas fram :)

Så tack Tibbe! jag är nöjd med både bemötandet och klockan i synnerhet.

Edit: Efter att ha ägt klockan i en vecka så har den nu börjat gå precis som den ska. Antagligen behövde den bara användas lite.
Så den var precis som beskriven ändå
:)
 
Senast ändrad:
Topp