Tack! Vardagsrummet och klocklådan börjar arta sig. Kalsonglådan och garderoben, not so much...dibs = tjing pax
Bra stuk på grejorna! Grattis till klocka och stolar!
Tack @Ragge!Häftigt! Grattis!
Thanks!!! Den känner sig hemma här redan.Galet cool! Gratulerar till grymt köp!
Man tackar!!!Den du! Mycket bra där Gummo! Grattis! Allt med TG är på topp! Tavlan, visarna, verket, boetten! Allt!
Tack! Håller med. Roligt med klockor som vart med om lite.Där satt den. Snyggt fångat.
Det är lite historia i dom där TGarna slit den med hälsan.
Tack tack @Weasel ! Du har väl hordat hem en del själv i år Grattis! Såg ut som ett trevligt paket du fick idag.
Jo, men han fick ju en liten tröstklocka. Inte lika hårig som denna men ändå... en lite 5508 är plåster på såren efter en missad klocka på Tratten.Den du snajpa från @jakob.dala alltså! Han grät..
Tack! De är grymma stolarna. Han hade trettio men jag fick bara in 14 i Saaben. Skulle fan åkt tbks och hämtat resten. Det står "balle" i blyerts under en (inte jag, lovar!!!) och pillade bort en snus innan jag stoppade in bakluckan.Hatten av för ateleriklockan ! Funkis möter precision. Ungefär samma sak. Sittsen på stolen är nog en Silva, Edsbyn var ju en djävlar på ugnsbakat böjträ,
och stativet kan vara Motala mek. alt. någon skånsk tillverkare. Fantastiskt härlig stol: dom redovisade skruvarna på ovansidan av sitsen, kurvaturen på sitsen.
Form o stilsäker, som en del vitageur.... Ps. Undrar hur många tuggummin det sitter under stolar o.dyl. Ditt är i alla fall det första i bild på detta eminenta forum D.s
Tack! Ja fan 40mm är inte så vanligt på femtiotalsklockor. Känns stabil!Cool klocka och bra storlek också på den!
Tack tack!Blev ju bra det där! Bra köp!
Tackar!!! NOS-prylar är inte riktigt min grej riktigt men en påse visare kan ju va kul. En liiite bättre tavla skulle jag dock inte tjura över men vafan, roligare att det syns att sakerna vart med än tvärt om.En kul klocka, grattis....var det inte nån på KS som satt på en påse NOS visare för ett tag sedan......just sayin....
Tack! Cool är bara förnamnet faktiskt. Nästan så att en så tuff kille som jag blir lite skraj när jag kollar ner på handledenCool! Grattis