• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tidslösa klockbilder

Femitolv

Silver
IMG_1958.JPG
Tidlösa klockbilder!
Får se vad det blir av tråden
?

Tjusigt! Men vad är tanken med tråden? Ifrågasätter alltså inte, utan vill ha koll på riktlinjerna så man kan bidra! :)

Jag antar att man ska fotografera klockor utan visare alternativt artsy foton som kan slåss med Dali om vem som är mest tidlös. Eller inte. Vem vet? :)

Lite Allternativa bilder som en liten avvikelse från den trevliga men vanliga klockan på armen bilden som är toppen iofs men ett forum skall kanske har mer mångfald i presentationen av klockor. Bilden i inledningen skall vara månadsbild i min kommande hemgjorda 2019 år väggkalender!

I övrigt tänkte jag inte så mycket men saknar lite mer galna bilder!

Kan ju så vara att jag är ensam om detta perspektiv å då får jag leva med denna begränsning med.

Mvh

Ps bild från 2018 väggkalender bifogas (framsidan)
IMG_1976.PNG

Senast ändrad:
Klockor +grönska, sten och träd gör sig ypperligt och får en del ur att framstå exklusivare än vad de kanske förtjänar. Försäljare borde lära sig av er!

Tillbaka
Topp