• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Till frugan: Snygg dam-kronograf i stål med vit tavla för ca 2000:- ?

NewMexico

Omega
Det skall inhandlas födelsedagspresent till frun, hon har ej haft klocka på åratal och tänkte därför ge henne en i present.
Är ute efter en prisvärd kronograf i stål med vit tavla på ca 35-39mm i diameter. Finns ju en del modemärken Michael Kors osv med detta utseende men vill samtidigt ge henne en "riktig" klocka. Vad får man för under 2000 säger du då. Tja, finns ju ganska många prisvärda herrklockor i detta segment ex SKX007 osv så helt omöjligt tycker jag inte det skall vara men har kört fast i letandet och känner att jag skulle gärna ha tips.
Någon som har några tips på prisvärda klockor i detta segment och utseende ungefär som nedan så uppskattas det.
1512962_web.jpg
 
P

Philippe Stern

Guest
Känns inte som en damklocka ovan precis. Om hon inte är dörrvakt förstås. Din fråga med utvals kriterier är så snäv att jag inte kan hjälpa till. Klocka är något personligt och smaken skiljer sig som f-n. Tror det bästa är om du ta med din fru till Ur&Penn eller Klockmaster och låter henne själv välja en klocka enligt din budget. Good luck!
 

NewMexico

Omega
Nä, det är denna sorts klocka hon vill ha, de är ju trendiga just nu, men det passar ju bra eftersom jag tycker de är snygga. Egentligen är det ju ett mindre herrur. Men hon är 28. Inte 75.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jag skulle köpt en parfymare i det prisspannet, typ den du själv postade. Tror hon blir gladare för en michael kors än en seiko. Om vi nu ska snacka trendkänslighet.
 
Topp