Den där är ball, är det din??Boom här har vi en fet 52mm-klocka, perfekt till skjortan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är ball, är det din??Boom här har vi en fet 52mm-klocka, perfekt till skjortan
Kul, den boetten har jag kappseglat med i många år. Inte så vattentäta men flöt gjorde de.Alla de där är ju små klockor.
Kingtech Sport Watch, 65 mm.
Den var min, sålde den förra sommarenDen där är ball, är det din??
Klart du gjordeDen var min, sålde den förra sommaren
En Optimum Time? Har en variant av dem. Till skillnad från Kingtech ovan så är den försedd med packningar och är märkt "5 ATM". Men jag skulle inte sätta många kronor på att den uppgiften stämmer. Den ser riktigt billig ut och fabrikspersonalen hade lämnat en knallröd textilfiber tvärs över packningen till bakboetten. Har vi någon regattatimertråd på KS än förresten?Kul, den boetten har jag kappseglat med i många år. Inte så vattentäta men flöt gjorde de.
Det där var en av de senare varianterna. Den jag seglade med var likadan som den förra. Den var svart och var en Ronstan. Fick täta dem lite extra… Bytte sedan till en Suunto, kool men knappt tät den heller. Blev även korrosion mellan stålknapparna och aluboetten. Hittade dem faktiskt nu när jag letade:En Optimum Time? Har en variant av dem. Till skillnad från Kingtech ovan så är den försedd med packningar och är märkt "5 ATM". Men jag skulle inte sätta många kronor på att den uppgiften stämmer. Den ser riktigt billig ut och fabrikspersonalen hade lämnat en knallröd textilfiber tvärs över packningen till bakboetten. Har vi någon regattatimertråd på KS än förresten?
Det där var en av de senare varianterna. Den jag seglade med var likadan som den förra. Den var svart och var en Ronstan. Fick täta dem lite extra… Bytte sedan till en Suunto, kool men knappt tät den heller. Blev även korrosion mellan stålknapparna och aluboetten. Hittade dem faktiskt nu när jag letade:
YachtsmanSuunto var ju dock cool iaf
Är det för modell?
Klassiskt dressur.
Mic drop
Haha ja varför inte!!Boom här har vi en fet 52mm-klocka, perfekt till skjortan
Jävligt classy sådant. QuadGMT dessutom med fyra urtavlor i en!Klassiskt dressur.
Det är bra gjort att lyckas göra en trehandare i den storleken plottrig o svårläst .Boom här har vi en fet 52mm-klocka, perfekt till skjortan
Kan bara hålla med, häftig men samtidigt fruktansvärt ful och svårläst (visarna täcker ju tamejfasen hela tavlan)Det är bra gjort att lyckas göra en trehandare i den storleken plottrig o svårläst .
Cool klocka ändå det där....
Helt klart lämpligare att segla med 35mm Yachtmaster i gulguld!Det där var en av de senare varianterna. Den jag seglade med var likadan som den förra. Den var svart och var en Ronstan. Fick täta dem lite extra… Bytte sedan till en Suunto, kool men knappt tät den heller. Blev även korrosion mellan stålknapparna och aluboetten. Hittade dem faktiskt nu när jag letade:
... stiligare men har inte så bra nedräkning med ljud. Tur jag pensionerat mig från landslaget...Helt klart lämpligare att segla med 35mm Yachtmaster i gulguld!