• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Time For You 2018 - beställ ditt gratisex här

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Tackar tackar! Var inne och tog en titt i butiken för ett par timmar sen. Missade att plocka på mig ett ex då:)
 

Torulf

Cartier
Härligt, tack! Man drömmer ju om en stor bokhylla i kontoret, men än så länge har jag alldeles för lite fina skrifter för att komma undan med det, denna läggs gladeligen till samlingen!
 

Writer136

Panerai
Tror ni det dimper ner en i brevlådan om man fick en förra året?
Tror det var klockmaster som skickade den iaf. Var en kul överraskning.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tackar tackar! Var inne och tog en titt i butiken för ett par timmar sen. Missade att plocka på mig ett ex då:)
Tidningen har inte gått till tryck än så det kommer dröja ett tag.

Tror ni det dimper ner en i brevlådan om man fick en förra året?
Tror det var klockmaster som skickade den iaf. Var en kul överraskning.
Tveksamt, beror på vart man bor. Förra året var det flera butiker som valde att skicka ut till sina kunder och till närområdet. I år ser upplägget något annorlunda ut. Bättre produkt med dubbelt så många sidor fast i en mindre upplaga än förra året. Flertalet butiker kommer nog välja att endast ha dem i butik.
 

urkronan

Omega
Supertrevligt :). Har hyffsat nära en klockmaster butik men vill inte missa tidningen, är det dumt att skriva upp sig för hemskick eller kan man få reda på när den finns att i butik på annat sätt? Vill inte ta tidning från någon som har orimligt långt till närmsta butik
 
Topp