• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Time is now

ChrilleF

Breitling
Gjorde en affär med dessa herrar. Jättebra att ha att göra med. Kunniga, hög nivå på service och tillgänglighet och måna om säkerhet. Rekommenderas utan någon tvekan!
 
Genomfört bytesaffär sportstål med @Time is now och ger högsta betyg. Trevliga, kunniga och därtill en transparent och felfri process från kontakt till färdig affär. Gör gärna affär med dessa gentlemen igen
 

Pontusk

Omega
Jag har precis genomfört en affär med @Time is now. Förutom att vi genomförde ett byte i 200k-klassen så bjöds det på kaffe och 1,5 h med gott snack om livet, klockor och jobb. 100% good guys med en känsla för att göra klockrena affärer.
 

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Gjort bytesaffär i högre segmentet, minst lika nöjd som förra gången och alltid lika trevlig att ha att göra med.

Rekommenderas varmt!👍 100%GG
 

Ganga

Omega
Ett enormt tack för en fantastisk affär! Superservice rakt genom. Har jag en klocka jag vill köpa eller sälja så kommer jag definitivt höra av mig till grabbarna bakom @Time is now !
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Ej seriös enl min bok. Fick precis ett skambud om 40 000:- på min Speedmaster Apollo-Soyuz som ligger ute på köp och sälj för 108 700:-.
Billigaste på chrono24 ligger för 145 000:-

Någon måtta på skambud får det vara. Kommer aldrig göra affär med en sådan person som @Time is now
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Ej seriös enl min bok. Fick precis ett skambud om 40 000:- på min Speedmaster Apollo-Soyuz som ligger ute på köp och sälj för 108 700:-.
Billigaste på chrono24 ligger för 145 000:-

Någon måtta på skambud får det vara. Kommer aldrig göra affär med en sådan person som @Time is now
Tjena! Pm:ade dig om att jag svarade i fel konversation. Mitt bud gällde en annan omega.
Enligt mig är det lite märkligt att ”springa till gg tråden direkt utan att fortsätta kontakten i PM och först se så att inte något blivit tokigt som i det här fallet.
Ha en go dag!
 
Senast ändrad:
Topp