Camo00
Diamant
Såhär??Vänta du tills Kobra Kai -prinsen i platina lanseras, då blir det åka av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såhär??Vänta du tills Kobra Kai -prinsen i platina lanseras, då blir det åka av.
Haha...
Men en viktig fråga, är verkligen TTT ondskan personifierad som Darth?
Exakt, och i arkivet med gamla inlägg finns mycket intressant att läsa. Många som är aktiva här började sin "karriär" på TTT. Torsten, Compiss och övriga dilettanter var nog inte ens en spermier i pappas pung när vi andra började med denna hobby...Rolig bild.
Ang ondska, givetvis inte. Brukar titta där ibland, (tillsammans med massor av andra siter). Inte så mkt aktivitet som förr, men trevliga diskussioner, bilder (givetvis) och nyheter.
Antingen så är du jävligt gammal eller så tror du att compiss är i övre tonårenExakt, och i arkivet med gamla inlägg finns mycket intressant att läsa. Många som är aktiva här började sin "karriär" på TTT. Torsten, Compiss och övriga dilettanter var nog inte ens en spermier i pappas pung när vi andra började med denna hobby...
Gammal och erfaren, pojkvasker Jag kanske kan lära dig ett och annat...Antingen så är du jävligt gammal eller så tror du att compiss är i övre tonåren
Jag klarar migGammal och erfaren, pojkvasker Jag kanske kan lära dig ett och annat...
Jag tar en sån och en Vintage-pin i slitet kromad mässing.Vänta du tills Kobra Kai -prinsen i platina lanseras, då blir det åka av.
Om intresse finns kan jag drunkningsmodda en ks-pin?Jag tar en sån och en Vintage-pin i slitet kromad mässing.