• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Timely

Timely

Basic
2-Faktor
Hej,

Skriv ett omdöme om vi handlat eller bytt grejer med varandra!👍

Senast Àndrad:
SÄlde en Seiko till @Timely och det gör jag gÀrna om! Bra kommunikation, snabb betalning och en trevlig Klocksnackare rent allmÀnt. 100% Good guy som rekommenderas!

Köpt en Tissot av Timely, mycket lÀttsam och trevlig.
Klockan var i perfekt skick, snabb leverans och bra förpackat. Bra musiksmak har han ocksÄ.

Rekommenderas!

@Timely Köpte en Omega av mig pÄ distans.

Snabbt samtal pÄ telefon, sedan var pengarna inne pÄ kontot och klockan skickad. VÀldigt smidig kille att göra affÀr med.

Rekommenderas varmt.

Köpte en Omega Seamaster 300m utav Timely. Otroligt bra skick, förpackad för att klara en resa till mÄnen samt mycket trevligt konversation som bonus.

SÄlt klocka pÄ distans till @Timely. Trevlig kommunikation och snabb betalning. Inga som helst konstigheter, 100% GoodGuy!! Tvekar inte att göra fler affÀrer i framtiden om möjligheten ges :)

Köpte pÄ distans en Omega Seamaster av Timely, allt utan problem! Skulle absolut göra affÀr med honom igen.

Köpte precis en klocka av Timely. Allt var enligt beskrivning och affÀren gick smidigt. Tack sÄ mycket!

SÄlde en klocka pÄ distans. Trevligt snack och snabb betalning. 100% gg i min bok. Gör gÀrna affÀrer igen!

SÄlde en klocka i 30' klassen till @Timely pÄ distans.
En mycket trevlig och smidig affÀr pÄ alla sÀtt.
100% Goodguy som jag gĂ€rna gör affĂ€r med igen och som jag varmt kan rekommendera 👍.

SÄlde en penna till @Timely idag och det var en mycket smidig affÀr. Kul att trÀffa nÄgon som Àr pÄ vÀg in i penntrÀsket och inte bara hÀnger hÀr med klocknördarna! 100% good guy!

Tillbaka
Topp