• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Timex, prisvärd eller skräp?

vekktah

Cartier
En kompis beställde en Timex (jag avrådde spontant eftersom han är en one watch man) och den tappade en visare till kronografen inom en månad. Men den var hyfsat snygg. Min första klocka var en manuell Timex och den var extremt tålig.
 

Rikard

Omega
Hm, nu har jag sett 3 olika mått på denna på olika sidor, 42,46 och 48. Undrar vad som stämmer?
 

Rikard

Omega
Drog iväg ett mail till Wolgast o frågade vad det är för storlek på den de säljer egentligen.. får se när man får svar.
 

carlanton

Audemars
Oj, jag måste också ha en. Coolt att de lyckas klämma in så mycket utan att tavlan känns plottrig eller ful.
 

Rikard

Omega
Fick svar från Wolgast idag och de hade kontrollmätt, fått det till 47 och därefter uppdaterat sidan. Så vi kan iaf konstatera att den är stor.
 

SKX009

Omega
Någon som tycker att denna Pepsi-GMT från Timex är stilig? 39mm och kvarts. Hade dock bytt ut det mörka läderarmbandet.

 

Movember

Breitling
Någon som tycker att denna Pepsi-GMT från Timex är stilig? 39mm och kvarts. Hade dock bytt ut det mörka läderarmbandet.

Jag hade en sådan och den är fin även med det bandet. Vad är för band har du nu?
 
Topp